Upit

Tražite li proizvod koji se ne nalazi u našoj ponudi? Pošaljite nam upit!

Newsletter

Vaš Email na koji će vam stizati informacije:

Uvjeti isporuke

Dostava



Sve naše pošiljke šaljemo putem Pošte Slovenije i kupcima se isporučuje putem BH pošte i Pošte Srpske. Osobno preuzimanje na našoj adresi nije moguće.

Pošiljku šaljemo preporučeno, ukoliko je kupac platio kreditnom karticom, virmanom ili PayPalom.

Cijena dostave

Poštarina se obračunava u skladu s odredbama i uvjetima kako slijedi:

Kod plaćanja sa PayPal ili platnim karticama:

• 15,00 KM - Kod kupnje do 2 proizvoda

• 21,00 KM - Kod kupnje 3 ili 4 proizvoda

• 30,00 KM - Kod kupnje 5 ili više proizvoda

Rok isporuke

Dostava proizvoda obavlja se samo radnim danom. Rok isporuke, ako je proizvod na skladištu, najviše je četiri radna dana od primitka elektronske obavijesti na adresu vaše e-pošte da je vaša narudžba potvrđena, a u suprotnom slučaju odgovarajuće dulji.

Ukoliko je proizvod označen sa "Na zalihi", to znači da je raspoloživ na skladištu odnosno dobavljiv u razumnom roku kako je navedeno u prvom paragrafu. Ukoliko je označen sa "11-15 radnih dana", tada ćete naručene proizvode primiti najkasnije u 15 radnih dana. Ako dođe do naknadne promjene u raspoloživosti obavijestit ćemo vas na adresu vaše e-pošte.

Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.

Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je do tri radna dana, kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja putem e-pošte podpora@gameshop.si kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.

Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku

Ako kupac odbije primiti robu ili je ne podigne u uredu BH pošte ili Srpske pošte nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.